Οι Έλληνες ψωνίζουν περισσότερο από το διαδίκτυο

Σχόλιο

Αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά σε ό,τι αφορά τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στη μετά κορονοϊόν εποχή καταδεικνύει η έρευνα της Nielsen, «Shopper Shifts to a New Normal».  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, στην Ελλάδα οι διαδικτυακές αγορές τροφίμων, προϊόντων καθαρισμού και ειδών προσωπικής περιποίησης, διατήρησαν τη δυναμική τους μετά το lockdown, κερδίζοντας έδαφος ως το πιο συχνό κανάλι αγοράς, αγγίζοντας το 7%. Παράλληλα, το lockdown επιτάχυνε την είσοδο του Έλληνα αγοραστή στο διαδικτυακό κανάλι για αγορές ειδών μπακαλικής. Ενώ, το 22% των Ελλήνων αγοραστών ήταν νεοεισερχόμενοι στο online ecosystem που σχετίζεται με αγορές των 4 βασικών κατηγοριών παντοπωλείου.

Στη συνέχεια

Σχετικά Άρθρα

Συζήτηση σχετικά με post