Δύο οι υποψήφιοι για τα 2,5 εκατ. ευρώ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Σχόλιο

Choose και Dentsu συνεχίζουν στο διαγωνισμό «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης», συνολικού προϋπολογισμού 2.480.124 ευρώ, στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Τουριστική προβολή Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης».

Τη συγκεκριμένη απόφαση έλαβε την προηγούμενη εβδομάδα η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κατόπιν του ελέγχου των δικαιολογητικών συμμετοχής των εταιρειών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το διαγωνισμό.

Πέρα από τις Choose και Dentsu, προσφορές είχαν καταθέσει, επίσης, η Admine και η Cloudprint, που όμως αποκλείστηκαν από τη συμμετοχή σε επόμενα στάδια της διαδικασίας.

Το έργο αφορά το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με έμφαση στην παραγωγή γενικών και θεματικών video και τηλεοπτικών σποτ, τουριστικών καταχωρίσεων σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση) και ηλεκτρονική καμπάνια στο Ιnternet, στα κυριότερα social media, καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση).

Στη συνέχεια

Σχετικά Άρθρα

Συζήτηση σχετικά με post