Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης θα απευθύνει χαιρετισμό, αύριο, Τετάρτη 8 Ιουνίου, στις 9:15, στο 2ο Συνέδριο Επιχειρηματικότητας με τίτλο «Φυγή προς τα εμπρός: Βέλτιστες στρατηγικές στα χρόνια της κρίσης», το οποίο διοργανώνει η εφημερίδα «Ναυτεμπορική».
Χαιρετισμός Μητσοτάκη στο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής
Έρχεται η πρόταση Τσίπρα για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Επόμενο άρθροΙκανοποίηση στον Λευκό Οίκο για το ελληνικό ζήτημα
Σχετικά Άρθρα
ΔΥΠΑ: Παράταση στην υλοποίηση του προγράμματος για ωφελούμενους – εργαζόμενους σε κλάδους υψηλής ζήτησης
Απο Συντακτική Ομάδα


Συζήτηση σχετικά με post