Φόρουμ της ΝΔ «Για μια αποτελεσματική πολιτική απασχόλησης»

Σχόλιο

Ο Τομέας Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας της Νέας Δημοκρατίας και το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, διοργανώνουν το 2ο «ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ» την Τετάρτη 08 Ιουνίου 2016 στις 17:00 στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων(Πειραιώς 100, Γκάζι)

Το θέμα του 2ου «ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ» είναι: «Για μια αποτελεσματική πολιτική απασχόλησης».

Στο φόρουμ θα απευθύνει χαιρετισμό ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης

 

Στη συνέχεια

Σχετικά Άρθρα

Συζήτηση σχετικά με post