Ο Τομέας Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας της Νέας Δημοκρατίας και το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, διοργανώνουν το 2ο «ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ» την Τετάρτη 08 Ιουνίου 2016 στις 17:00 στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων(Πειραιώς 100, Γκάζι)
Το θέμα του 2ου «ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ» είναι: «Για μια αποτελεσματική πολιτική απασχόλησης».
Στο φόρουμ θα απευθύνει χαιρετισμό ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης


Συζήτηση σχετικά με post