Στο e-commerce στράφηκε το 79% των Ελλήνων, λόγω Covid-19

Σχόλιο

Μέσω social media μία στις δύο αγορές, διαπιστώνει η Nielsen IQ

Στο e-commerce έχουν στραφεί οκτώ στους δέκα (79%) Έλληνες, που επηρεάστηκαν από τον Covid-19, χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο κανάλι 2-3 φορές συχνότερα από όσους δεν επηρεάστηκαν, αναφέρει νέα έρευνα της Nielsen IQ.

Περίπου επτά στους δέκα διαδικτυακούς καταναλωτές (68%), επηρεάστηκαν από την πανδημία, με αποτέλεσμα, σε διαφορετικά επίπεδα, τη μείωση του εισοδήματος και την αντιμετώπιση ζητημάτων υγείας των ιδίων ή των δικών τους.

Ένας στους δύο διαδικτυακούς αγοραστές αγοράζουν μέσω των social media, διατηρώντας το Facebook στη θέση της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας.

Από δημογραφικής πλευράς, οι ηλικίες 18-24 έχουν την τάση να υποστηρίζουν διαφορετικές μορφές επικοινωνίας με τους εμπόρους λιανικής πώλησης όσον αφορά τις προωθήσεις, με το 35% να προτιμούν τις ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής.

Το Facebook προτιμούν 52% των διαδικτυακών αγοραστών και το Instagram σχεδόν το ήμισυ (49%) της γενιάς 18-24 ετών. Περίπου 40% των διαδικτυακών αγορών γίνονται Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, με το 62% των ερωτηθέντων να χρησιμοποιεί smartphones για τις αγορές του.

 

Στη συνέχεια

Σχετικά Άρθρα

Συζήτηση σχετικά με post