Η καινοτόμος λειτουργία των Ψηφιακών ραντεβού επεκτείνεται σε 4 Διευθύνσεις Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Αττικής

Σχόλιο

Σε 4 Διευθύνσεις Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Αττικής επεκτείνεται η λειτουργία των Ψηφιακών ραντεβού η οποία έχει ξεκινήσει σε πιλοτικό επίπεδο και συμβάλει καθοριστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και στη μείωση της ταλαιπωρίας τους.

Δεδομένης της υγειονομικής κρίσης, της απόλυτης ανάγκης αποφυγής του συνωστισμού και της ανάγκης για την αδιάλειπτη λειτουργία του Φορέα, η ειδική εφαρμογή εξυπηρέτησης πολιτών με ραντεβού ενεργοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής και στη συνέχεια επεκτάθηκε και σε άλλες Υπηρεσίες.

Οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω τηλεφώνου στην αρμόδια Διεύθυνση και μέσω διαδικτύου. Για την υπηρεσία των Ψηφιακών ραντεβού οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται τη ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.patt.gov.gr/appointments για να εξυπηρετηθούν.

Στο πλαίσιο του σχεδιασμού της Περιφέρειας Αττικής, σύμφωνα και με τις οδηγίες του Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη είναι η σταδιακή επέκταση της εφαρμογής εξυπηρέτησης πολιτών με ραντεβού σε όλες τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας που εξυπηρετούν κοινό.

Ειδικότερα, τα Ψηφιακά Ραντεβού λειτουργούν αυτή τη στιγμή στις ακόλουθες Διευθύνσεις της Περιφέρειας Αττικής:

  • Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα
  • Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Πειραιώς και Νήσων
  • Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Νότιου Τομέα
  • Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Βορείου Τομέα
Στη συνέχεια

Σχετικά Άρθρα

Συζήτηση σχετικά με post