Σκλαβενίτης: Ψηφιακή επέκταση στη Θεσσαλία και πλώρη για τζίρο 4 δισ.

Σχόλιο

Του Γιώργου Αλεξάκη

Ενισχύει τα ψηφιακά κανάλια πωλήσεών της η αλυσίδα Σκλαβενίτης καθώς από αρχές Οκτωβρίου το sklavenitis.gr είναι διαθέσιμο και στην περιοχή της Λάρισας. Ουσιαστικά είναι η πρώτη πόλη εκτός Αττικής  ενεργοποίησης του eMarket της «Σκλαβενίτης» στην περιφέρεια.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες από το ψηφιακό κατάστημα της αλυσίδας  «Σκλαβενίτης»  διατίθενται περίπου 12.000 κωδικοί προϊόντων σε «ψηφιακούς» πελάτες της Λάρισας αλλά και των γύρω περιοχών.

Όπως ισχύει και στην Αττική, οι τιμές των προϊόντων είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας και οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας. Οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Σάββατο, στο διάστημα 8:00 το πρωί έως 21:00 το βράδυ.

Η κάλυψη του ψηφιακού καναλιού αυτού γίνεται, σύμφωνα με πηγές της εταιρίας από ειδικές υποδομές που αναπτύχθηκαν σε τοπικό υπερκατάστημα  της αλυσίδας.  Εν τω μεταξύ μέχρι το τέλος της χρονιάς αναμένεται η λειτουργία του eshop σε δυο ακόμη περιοχές της χώρας αλλά και η ένταξη νέων κωδικών και κατηγοριών.

Οι πωλήσεις

Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα τα 4 δισ. ευρώ αναμένεται να αναμένεται να φτάσουν εφέτος οι πωλήσεις της Σκλαβενίτης σε επίπεδο ομίλου καθώς ήδη καταγράφεται αύξηση πωλήσεων άνω του 5%, δηλαδή ποσοστό διπλάσιο από τον μέσο όρο του κλάδου. Υπενθυμίζεται ότι o κύκλος εργασιών του Ομίλου ενισχύθηκε κατά 15% και ανήλθε στα €3,79 δισ. (έναντι €3,28 δισ. το 2019). Τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων ανήλθαν σε €263,1 εκατ. (από €174,4 εκατ. το 2019). Τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €60,3 εκατ. έναντι ζημιών €6,8 εκατ. το 2019.

Σύμφωνα, δε, με πηγές της εταιρίας το 2021 παραμένει μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις για το λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς η πανδημία συνεχίζεται, ενώ η αγορά βρίσκεται σε μία συνεχή πίεση παγκοσμίως, λόγω των ανατιμήσεων σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και της αύξησης του κόστους ενέργειας. Όπως τονίζεται η  ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ συνεχίζει να διαθέτει χαμηλές τιμές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, καταβάλλοντας σημαντική προσπάθεια απορρόφησης μέρους των ανατιμήσεων. Επίσης αναφέρεται ότι μέσα στο τρέχον έτος, η Εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει θετικό ρυθμό ανάπτυξης έχοντας δρομολογήσει από την αρχή της χρονιάς μία σειρά στρατηγικών κινήσεων, μεταξύ των οποίων την ανακαίνιση 25 ακόμη Καταστημάτων, την ίδρυση 7 νέων και την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και σε άλλες πόλεις εκτός της Αττικής, με δεύτερο σταθμό την Λάρισα όπου πρόσφατα ξεκίνησε η λειτουργία του Σκλαβενίτης eMarket.

«Είναι σημαντικό πως η εταιρεία αναπτύσσεται μένοντας πιστή στις αξίες της. Αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας έμπρακτα τους χιλιάδες Εργαζομένους της ως ο μεγαλύτερος εργοδότης στη χώρα, πριν λίγες ημέρες προχώρησε στην υπογραφή νέας Επιχειρησιακής Σύμβασης Εργασίας με ισχύ από 1η Σεπτεμβρίου 2021 έως 31 Ιανουαρίου 2023. Το συνολικό πακέτο παροχών ξεπερνάει τα 15,7 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων προβλέπει αύξηση μισθού 3% και επιπλέον παροχές για πάνω από 24.000 Εργαζομένους, καθώς και αύξηση του βασικού μισθού (825€ για νεοπροσληφθέντες τα δύο πρώτα έτη εργασίας και 886€ μετά τη συμπλήρωση του δεύτερου έτους)» τονίζεται σχετικά.

Υπενθυμίζεται πως σήμερα το δίκτυο του Ομίλου ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ απαρτίζεται από τις Εταιρείες Ε.Υ.Σ. (430 Καταστήματα), ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Κύπρου (18 Καταστήματα), ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ (39 Καταστήματα) και THE MART (13 Καταστήματα), και απασχολεί συνολικά 31.000 Εργαζόμενους.

 

 

 

 

Στη συνέχεια

Σχετικά Άρθρα

Συζήτηση σχετικά με post