Ο Διευθύνων Σύμβουλος της GlobeVisa μίλησε για τη διαχείριση επιχειρήσεων και την παγκόσμια δύναμη

Σχόλιο

Πρόσφατα, ως επικεφαλής μιας παγκοσμίου φήμης εταιρείας μετανάστευσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της GlobeVisa, Henry παραχώρησε συνέντευξη στην Imidaily. Στη συνέντευξη, μίλησε για την αρχική πρόθεση έναρξης μιας επιχείρησης, τη διαχείριση της εταιρείας και τη διεθνοποίηση.

Χένρι, πες μας για τον εαυτό σου.

Είμαι σαράντα έξι ετών και είμαι στη βιομηχανία εδώ και είκοσι τέσσερα χρόνια. Μετά την αποφοίτησή μου από το κολέγιο σε ηλικία είκοσι δύο ετών, μπήκα στον κλάδο και ξεκίνησα την επιχείρησή μου στο τέταρτο έτος μετά την αποφοίτησή μου. Από τότε δεν έχω εργαστεί ποτέ σε άλλη βιομηχανία.

Γιατί μπήκες εξαρχής σε αυτόν τον κλάδο; Τι σε έκανε να αποφασίσεις να ξεκινήσεις μόνος σου μια επιχείρηση;

Λοιπόν, μπήκα σε αυτόν τον κλάδο επειδή η πρώτη προσφορά εργασίας που έλαβα τότε ήταν από μια εταιρεία μετανάστευσης. Ο λόγος για την έναρξη μιας επιχείρησης ήταν αρκετά ντροπιαστικός.

Αφού δούλεψα για τρία χρόνια, η εταιρεία που δούλευα έκλεισε και έχασα ξαφνικά τη δουλειά μου. Για να τα βγάλω πέρα, σκέφτηκα ότι ήταν καλύτερο να κάνω αυτό που γνώριζα, οπότε αποφάσισα να ξεκινήσω μια επιχείρηση.

Μπορείτε να μας πείτε λίγα πράγματα για την Globevisa;

Το 2002, τρία χρόνια μετά την αποφοίτησή μου, ο συνέταιρος μου, Melvin Sun, και εγώ , ξεκινήσαμε μια επιχείρηση μαζί, αρχικά στο Πεκίνο της Κίνας.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, σιγά-σιγά επεκταθήκαμε σε άλλες πόλεις της ηπειρωτικής Κίνας. Το 2013, ιδρύσαμε την πρώτη μας εταιρεία στο Χονγκ Κονγκ, στη συνέχεια μεταφέραμε την έδρα μας στη Σιγκαπούρη και σταδιακά εισήλθαμε στη διεθνή αγορά.

Ως σήμερα, η Globevisa έχει δεκαεννέα επιχειρήσεις στην ηπειρωτική Κίνα και 7 επιχειρήσεις στη Νοτιοανατολική Ασία, συμπεριλαμβανομένων δύο στο Χονγκ Κονγκ, μία στην Ταϊβάν, στο Βιετνάμ, στη Σιγκαπούρη, στη Μαλαισία και στην Ταϊλάνδη. Στη Νότια Ασία έχουμε επιχειρήσεις στο Μπανγκαλόρ της Ινδίας. Στη Μέση Ανατολή, έχουμε επιχειρήσεις στο Ντουμπάι, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Κωνσταντινούπολη στη Τουρκία. Υπάρχουν πέντε στην Ευρώπη, στην Ελλάδα, στην Πορτογαλία, στην Κύπρο, στην Ισπανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Δύο άλλες εταιρείες βρίσκονται στο Βανκούβερ του Καναδά και στο Μπρίσμπεϊν της Αυστραλίας. Επί του παρόντος, υπάρχουν συνολικά τριάντα έξι επιχειρήσεις. Ο αριθμός των εργαζομένων είναι περίπου 800 και έχουμε εξυπηρετήσει πελάτες από 96 κομητείες ή/και περιοχές.

Γιατί διαφέρει η Globevisa από άλλες παρόμοιες εταιρείες;

Η Globevisa είναι μια μοναδική εταιρεία και τα χαρακτηριστικά μας αντικατοπτρίζονται στα ακόλουθα 3 σημεία:

1) Επειδή η Globevisa επικεντρώνεται στον τομέα της μετανάστευσης, ο αριθμός των πελατών που εξυπηρετούμε είναι τεράστιος και κατατάσσεται σημαντικά πρώτος στον κόσμο.

Το γεγονός ότι η Globevisa έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία και πιθανώς τον μεγαλύτερο όγκο πελατών,  διασφαλίζει ότι μπορούμε να βρούμε τους καλύτερους παρόχους έργων σε όλους τους τομείς, καθώς οι καλύτεροι χειριστές έργων στον κόσμο είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με την Globevisa.

2) Το παράλληλο λειτουργικό σύστημα πολλαπλών προγραμμάτων, το οποίο είναι μοναδικό στη βιομηχανία μετανάστευσης. Έχω δει συνομηλίκους που λειτουργούν είκοσι προγράμματα στην καλύτερη περίπτωση. . Η Globevisa διαθέτει σήμερα ,περισσότερα από 100 προγράμματα που εκτελούνται στην παγκόσμια αγορά, συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο των παραδοσιακών προγραμμάτων στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, αλλά και όλων των προγραμμάτων στην Ευρώπη, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Λατινική Αμερική. Προσφέρουμε μια πλήρη σειρά προϊόντων για μία μόνο χώρα. . Για παράδειγμα, προσφέρουμε διαφορετικές επενδυτικές επιλογές για το πρόγραμμα Golden Visa ,για ακίνητα και κεφάλαια, επίσης παρέχουμε υπηρεσίες για τα προγράμματα βίζας D2, D7,  & NOMAD στην Πορτογαλία.

Για τον Καναδά, έχουμε μέχρι και δεκαπέντε διαφορετικά προγράμματα. Αυτό το σύστημα πολλαπλών προγραμμάτων , επιτρέπει στην Globevisa να παρέχει   στους πελάτες ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών και μπορούμε πραγματικά να κάνουμε ακριβώς αυτό: να παρέχουμε στους πελάτες το σωστό πρόγραμμα μετανάστευσης που τους ταιριάζει περισσότερο, δεν περιοριζόμαστε σε μερικές επικερδής επιλογές.

3) Η Παγκόσμια παρουσία μας. Μετά την απόκτηση του μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς στην ηπειρωτική Κίνα, η Globevisa έχει αποπλεύσει στην παγκόσμια αγορά, με 17 εταιρείες εως  τώρα και αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός , θα είναι 20 μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Αυτό δίνει στην Globevisa μια χρυσή ευκαιρία να παρέχει μια παγκόσμια προοπτική στους πελάτες μας,  ενώ παρέχουμε υπηρεσίες και στην εγχώρια αγορά.

Ποιοι νομίζετε ότι είναι οι θεμελιώδεις λόγοι για τα επιτεύγματα της Globevisa;

-Αυτή η ερώτηση δεν είναι και το πιο εύκολο να απαντηθεί, νομίζω ότι έχουμε ένα καλό προβάδισμα, διότι η Κίνα ήταν πάντα η μεγαλύτερη αγορά μετανάστευσης στον κόσμο. Ξεκινήσαμε από την Κίνα, αυτό είναι ήδη το μεγαλύτερο πλεονέκτημα.

1) Συμμόρφωση. Σε αυτόν τον κλάδο για περισσότερα από είκοσι χρόνια, δεν είχαμε ποτέ αρνητικά ή ακόμη και καταστροφικά ζητήματα. Επειδή από την αρχή της επιχείρησης, δίνουμε πραγματικά προσοχή στη συμμόρφωση και τη λεπτομέρεια. Στα τόσα πολλά χρόνια, έχουμε δει πολλά. Η Glove visa δεν έχει εμφανιστεί ποτέ ξαφνικά, αυτό που έχουμε είναι σταθερή ανάπτυξη. Θα διαπιστώσετε ότι η Globevisa θα επεκτείνει 1-2 εταιρείες κάθε χρόνο, χρόνο με το χρόνο.

2) Υψηλό ποσοστό προτίμησης. Κατά τη διάρκεια της λήψης αποφάσεων στην Globevisa, βάζουμε πάντα τις ανάγκες των πελατών μας στην πρώτη θέση. Για παράδειγμα, το σύστημα πολλαπλών προγραμμάτων μας μπορεί να μην είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα, αλλά στόχος μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες την καλύτερη επιλογή, όχι την πιο ακριβή επιλογή.

Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να λειτουργήσουμε πολλά τμήματα προγραμμάτων. Οι πελάτες μας μπορούν να αισθανθούν την ειλικρίνειά μας κατά τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης. Ως αποτέλεσμα, έχουμε υψηλή ικανοποίηση πελατών που οδηγεί σε υψηλό ποσοστό παραπομπής. Προς το παρόν, το 70% των νέων πελατών της Globevisa προέρχονται από σύσταση άλλων πελατών, η οποία είναι επίσης μία από τις υψηλότερες αναλογίες στον κλάδο.

3) Η εσωτερική διαχείριση της Globevisa είναι τόσο ψηφιακή όσο και καθοδηγούμενη από την πολιτική. Όλες οι θεσμικές αποφάσεις λαμβάνονται από διάφορες επιτροπές. Έχουμε μια Επιτροπή Πολιτικής Ομάδας, Επιτροπή Ανάπτυξης Προγράμματος, Επιτροπή Διαφορών, Επιτροπή Εσωτερικής Συμμόρφωσης και Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Όλες οι επιτροπές λειτουργούν σύμφωνα με τον Κανονισμό του Robert. Όλες οι διευθυντικές θέσεις,  επιλέγονται μέσω ανοικτού εσωτερικού διαγωνισμού. Επιπλέον, η ανταλλαγή πληροφοριών εντός του Ομίλου μας είναι επίσης χωρίς σύνορα, όλοι οι επόπτες υποχρεούνται να γράφουν καθημερινά ιστολόγια και όλοι στον Όμιλό μας έχουν πρόσβαση σε αυτά τα ιστολόγια. Μπορούν επίσης  όλοι να κάνουν τα σχόλιά τους στο ιστολόγιο. Αυτές οι μέθοδοι διαχείρισης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε διαφέρουν επίσης σημαντικά από τις παρόμοιες εταιρείες.

Ο μηχανισμός ανταγωνισμού που αναφέρατε είναι πολύ ενδιαφέρον, μπορείτε να μοιραστείτε περισσότερα;

-Όλες οι διευθυντικές θέσεις εντός της Globevisa ,είναι ανοιχτές στον ανταγωνισμό και η διαδικασία είναι απλή. Είναι απαραίτητο να δημοσιεύσετε τις απαιτήσεις εργασίας και να βεβαιωθείτε ότι όλοι το γνωρίζουν. Οποιοσδήποτε μπορεί να εγγραφεί στον διαγωνισμό και θα μεταδώσουμε τον διαγωνισμό ζωντανά, ώστε όλοι να μπορούν να τον παρακολουθήσουν.

Παρέχουμε επίσης ηχογράφηση μετά τον διαγωνισμό. Υπάρχουν τρία άτομα που σχηματίζουν ένα πάνελ. Οι συμμετέχοντες θα δώσουν μια ομιλία, θα απαντήσουν σε ερωτήσεις από το πάνελ και τέλος η επιτροπή θα ψηφίσει για να επιλέξει τον νικητή. Όλες οι διευθυντικές θέσεις έχουν θητεία, συνήθως δύο έως τρία χρόνια, μετά την οποία η θέση πρέπει να απελευθερωθεί για διαγωνισμό.

Δηλαδή δεν έχετε κανένα δικαίωμα να διορίσετε προσωπικό;

Όχι. Αυτή είναι η Πολιτική του Ομίλου μας και όλες οι διευθυντικές θέσεις πρέπει να περάσουν από αυτή τη διαδικασία.

Και αν ο αρχικός διαχειριστής δεν τα καταφέρει;

Βρείτε άλλη μια ευκαιρία μέσα στον Όμιλο. Εάν δεν μπορεί να ανταγωνιστεί για άλλη διευθυντική θέση, μπορεί επίσης να προσπαθήσει να βρει το τμήμα προγράμματος για να εργαστεί ως συνεργαζόμενη θέση. Καμία θέση στην Glove visa δεν είναι “μόνιμη”.

Η έννοια της γραφής ιστολογίων είναι επίσης ενδιαφέρουσα, εσείς γράφετε;

Ναι, το γράφω κάθε μέρα. Αν και όλοι στην Ομάδα μας έχουν πρόσβαση στο ιστολόγιό μου, παρατηρώ ότι οι μισοί από τους ανθρώπους το διαβάζουν πραγματικά, δηλαδή περίπου τετρακόσια άτομα, εκ των οποίων περίπου σαράντα θα αλληλεπιδράσουν με τα σχόλιά μου.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός τέτοιου ιστολογίου και των εκθέσεων εργασίας άλλων εταιρειών;

Η διαφορά είναι απλή. Δηλαδή, για τις περισσότερες εταιρείες, οι εκθέσεις εργασίας μπορούν να προβληθούν μόνο από ανώτερους. Ενώ στην Globevisa, τα ιστολόγια μπορούν να προβληθούν από ολόκληρη την ομάδα, γεγονός που αποφεύγει το φαινόμενο ότι η διοίκηση , είναι υπεύθυνη μόνο για τους ανωτέρους.

Ποιο είναι το γενικό περιεχόμενο του ιστολογίου σας;

Είναι η καθημερινή μου δουλειά, όπως ποιον γνώρισα, τι ήταν η συνάντηση και τι σκέφτηκα μετά τη συνάντηση. Σε ποιον να μιλήσω, τι να σκεφτώ αφού μιλήσω. Με απλά λόγια, είναι να πω σε όλους τι έκανα και έμαθα κατά τη διάρκεια των 8 ωρών εργασίας, εκείνη την ημέρα έτσι και το μοιράζομαι με όλους. Μερικές φορές συμμερίζομαι επίσης τις απόψεις μου για τη βιομηχανία και τις προβλέψεις μου και τι μπορούμε να κάνουμε γι ‘αυτό.

Είναι χρονοβόρο, σωστά; Γιατί;

Ανταλλαγή πληροφοριών. Αν και είναι χρονοβόρο να γράψω με αυτόν τον τρόπο, οι πληροφορίες εξαπλώνονται γρήγορα και όλες οι γραμμές αναφοράς μου θα διαβαστούν και θα γνωρίζουν ποια είναι η τρέχουσα εστίασή μου. Η κατανόησή μου για τη διαχείριση είναι απλή: η διαχείριση αφορά τη βελτίωση του εαυτού σας και την ανταλλαγή πληροφοριών. Τα ιστολόγια με βοηθούν να διαδώσω τη λέξη, καθώς και να μοιράζομαι τη μικρή μου ώθηση κάθε μέρα. Αυτό μου εξοικονομεί πολύ χρόνο και ενέργεια στις συναντήσεις διαχείρισης.

Πόσες γραμμές άμεσης αναφοράς έχετε; Πώς διαχειρίζεστε τη γραμμή αναφοράς;

Έχω περίπου 30 γραμμές άμεσης αναφοράς. Διαχειρίζομαι τη γραμμή αναφοράς περίπου μέσω των ακόλουθων διαδρομών.

1)Το ιστολόγιό μου και τα σχόλια στο blog του άλλου έρχονται για σκοπούς διαχείρισης. Παράλληλα, διαθέτουμε εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναφορές σύνοψης κειμένου, οι οποίες χρησιμοποιούνται και για την επίτευξη του σκοπού της διαχείρισης της επικοινωνίας μέσω σχολίων.

2) Κάθε εβδομάδα αφιερώνω μία ημέρα στο ημερολόγιό μου (τις περισσότερες φορές δεν είναι πλήρως κλεισμένο) για να κλείσουν οι άνθρωποι συναντήσεις μαζί μου. Όλες οι συναντήσεις μπορούν να παρακολουθούνται από ακροατήριο και θα καταγράψω επίσης τη σύσκεψη για κοινή χρήση όλων των γραμμών αναφοράς.

3) Χρησιμοποιούμε τη μέθοδο 6 τηλεειδοποιητών της Amazon. Η διάρκεια της συνάντησης είναι σύντομη, συνήθως τριάντα λεπτά, το πολύ μία ώρα. Δημιουργούνται αντίγραφα ασφαλείας της τεκμηρίωσης και των βίντεο και, στη συνέχεια, κοινοποιούνται δημόσια σε άλλες γραμμές αναφοράς.

4) Επειδή οι πληροφορίες είναι εξαιρετικά ανοιχτές και ρευστές, όπως καθημερινά blogs, εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναφορές και διάφορες συναντήσεις, οι περισσότερες γραμμές αναφοράς επικοινωνούν μαζί μου μόνο μία φορά το μήνα, αλλά καταφέρνουμε να τις διατηρήσουμε.

Γιατί η Globevisa κινείται προς τη συλλογική λήψη αποφάσεων και την ψηφιακή διαχείριση;

Όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά την Globevisa, ο συνεργάτης μου και εγώ στοχεύσαμε στη δημιουργία μιας επεκτάσιμης επιχείρησης αντί για μια οικογενειακή επιχείρηση. Έτσι, πήραμε δύο αποφάσεις τότε. Το πρώτο είναι ότι όλοι οι συγγενείς και οι φίλοι μας δεν επιτρέπεται να εργάζονται στην Globevisa.

Το δεύτερο είναι ότι η διοίκησή μας πρέπει να ακολουθήσει την οδό της συλλογικής λήψης αποφάσεων. Το καλό είναι ότι η συλλογική λήψη αποφάσεων απαιτεί πιο αντικειμενικά δεδομένα, οι δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων της Globevisa έχουν βελτιωθεί ανάλογα.

Πώς λαμβάνει αποφάσεις η Globevisa συλλογικά;

Λαμβάνουμε αποφάσεις μέσω επιτροπών. Υπάρχουν πολλές επιτροπές που συστάθηκαν, οι οποίες λειτουργούν όλες σύμφωνα με τον Κανονισμό του Robert. Για παράδειγμα, έχουμε μια επιτροπή πολιτικής ομάδας, η οποία συνεδριάζει συνήθως κάθε τρεις εβδομάδες, κάθε επιτροπή έχει έξι μέλη και η πρόταση πρέπει να αποσπαστεί ,πριν μπορέσει να συζητηθεί.

Υπάρχει ένας συντονιστής για να βεβαιωθεί ότι κάθε μέλος  μπορεί να μιλήσει μόνο δύο φορές, κάθε ομιλία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα δύο λεπτά, και στη συνέχεια ψηφίζουμε. Μόνο τέσσερις ψήφοι υπέρ μπορούν να εγκριθούν. Οι άλλες επιτροπές μας, όπως η Ανάπτυξη Προγραμμάτων, η Συμμόρφωση, η Διαφωνία κ.λπ., λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Το αντιμετωπίζουμε σοβαρά.

Πολλές εταιρείες έχουν παρόμοιες επιτροπές πολιτικής, αλλά στην πραγματικότητα, όλοι ακούν πραγματικά το αφεντικό στο τέλος. Πώς μπορεί η Globevisa να το αποφύγει αυτό;

Αυτό σχετίζεται στην πραγματικότητα με την εταιρική μας κουλτούρα και το πιο σημαντικό μέρος της εταιρικής κουλτούρας της Glove visa είναι η ανοιχτή επικοινωνία, η οποία μας πήρε πολλά χρόνια για να την εφαρμόσουμε.

Τώρα τα αποτελέσματα είναι προφανή, για παράδειγμα, στην επιτροπή ανταγωνισμού, τα στατιστικά έδειξαν ότι όταν ήμουν μέλος της επιτροπής, η επιλογή μου είχε μόνο 60% πιθανότητα επιτυχίας, δηλαδή 40% των περιπτώσεων, η τελική ψηφοφορία για τους υποψηφίους μου ήταν ασυμβίβαστη με άλλες, και αυτό ήταν ακόμα το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας μετά τη συζήτηση των τριών μελών της ομάδας. Είναι εύκολο να δούμε από αυτό το αποτέλεσμα ότι η επιτροπή της Globevisa σίγουρα δεν είναι μόνο θεωρητικό.

Ποια είναι η λεγόμενη “ψηφιακή μονάδα δίσκου”;

Αρχικά, δημιουργήσαμε έναν «συντελεστή κύκλου εργασιών», ο οποίος υπολογίζεται με βάση διάφορους παράγοντες,  όπως το ποσοστό επιτυχίας κάθε προγράμματος, τα κέρδη, τους φόρους κ.λπ. Το ποσοστό επιτυχίας κάθε προγράμματος δημιουργείται από το εσωτερικό μας σύστημα ERP. Ο συντελεστής αυτός χρησιμοποιείται στη συνέχεια για τον προσδιορισμό του αριθμού των απασχολούμενων των τμημάτων.

Ακόμη και το μέγεθος του γραφείου για το συμβουλευτικό τμήμα ,καθορίζεται από τον συντελεστή, εάν ο συντελεστής είναι πολύ μικρός, θα πρέπει να μετακινηθούν σε μικρότερο γραφείο ή ακόμα και κοινόχρηστο γραφείο. εάν είναι τόσο χαμηλό που δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά να νοικιάσει ένα γραφείο, σύμφωνα με την Πολιτική Ομάδας μας, θα εργάζονται εξ αποστάσεως. Αυτός ο μηχανισμός μειώνει το κόστος διαχείρισης και δεν χρειάζεται να ξοδεύουμε χρόνο για να διαφωνούμε για το πόσα άτομα χρειάζονται σε κάθε τμήμα, επειδή ο συντελεστής καθορίζει ήδη το θέμα.

Γιατί η Globevisa κινείται προς έναν μηχανισμό πολλαπλών προγραμμάτων; Τι σας οδηγεί σε αυτό;

Αυτό έρχεται επίσης σταδιακά σε αυτήν την κατάσταση. Στην αρχή, η Glove visa ξεκίνησε στη βιομηχανία εστιάζοντας σε καναδικά προγράμματα.

Όταν φτάσαμε περίπου στο 30% του μεριδίου αγοράς στην καναδική επενδυτική μετανάστευση,δεν  είχα συνειδητοποιήσει τα οφέλη της λειτουργίας πολλαπλών προγραμμάτων. Ήταν μέχρι το κλείσιμο της καναδικής επενδυτικής μετανάστευσης που μας ανάγκασε να στραφούμε σε άλλα έργα και πολλά άλλα καναδικά προγράμματα αναπτύχθηκαν εκείνη την εποχή, καθώς και προγράμματα στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Σιγκαπούρη. Διαπίστωσα ότι υπήρχαν οφέλη και  διαφορετικοί πελάτες ‘οπου είχαν στην πραγματικότητα διαφορετικές ανάγκες.

Προηγουμένως, όταν επικεντρωνόμασταν μόνο στον Καναδά, όλοι οι πελάτες μας καθοδηγούνταν στον Καναδά από επενδύσεις. Τώρα που έχουμε περισσότερα προγράμματα, διαπιστώνουμε ότι μπορούμε να παρέχουμε περισσότερες επιλογές στους πελάτες μας, οπότε έχουμε μεγαλύτερο αριθμό συμφωνιών και ικανοποίησης πελατών.

Τότε ένιωσα ότι αφού άνοιξαν περισσότερα από δώδεκα προγράμματα σε τέσσερις χώρες, γιατί όχι περισσότερα; Στη συνέχεια ξεκίνησα το δρόμο της ανάπτυξης παγκόσμιων προγραμμάτων, μέχρι σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 100 προγράμματα.

Αυτός ο μηχανισμός έχει ωφελήσει την Globevisa τόσο πολύ που το ονομάζουμε μοντέλο σούπερ μάρκετ. Με τόσα πολλά προγράμματα, μπορούμε να προτείνουμε τα πιο κατάλληλα σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών και οι πελάτες μπορούν να βιώσουν όλα τα προγράμματα σε μία στάση όταν έρχονται στην Globevisa, η οποία ξαφνικά αποτελεί ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Για παράδειγμα, για έναν πελάτη από το Βιετνάμ ,που θέλει να μεταναστεύσει για χάρη της εκπαίδευσης των παιδιών του, οι συνεργατες μας μπορούν να συστήσουν διαβατήριο της Καραϊβικής ή πορτογαλική χρυσή βίζα.

Τι προσφέρει η Globevisa; Οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία είναι φυσικά εντάξει. Αν θέλετε ένα αγγλόφωνο περιβάλλον, η Κύπρος, η Μάλτα και η Ιρλανδία μπορούν να είναι σίγουρα τα μέρη για εσάς, για να μην αναφέρουμε το Ηνωμένο Βασίλειο.

Υπάρχουν επίσης προγράμματα στην Ασία, όπως η κορεατική επενδυτική μετανάστευση, επειδή το νησί Jeju στη Νότια Κορέα , έχει μια πολύ καλή διεθνή περιοχή σχολικού σχεδιασμού. Η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη και το Χονγκ Κονγκ μπορούν επίσης να είναι στο ραντάρ, καθώς η αγγλική εκπαίδευση σε αυτούς τους τομείς είναι πολύ καλή.

Για αυτόν τον τύπο πελατών, τα πλεονεκτήματα της Globevisa αντικατοπτρίζονται ταυτόχρονα, επειδή τους παρέχει τις περισσότερες ιδέες, οι πελάτες έχουν περισσότερες επιλογές και φυσικά είναι πιο ικανοποιημένοι.

Πώς λειτουργούν τόσα πολλά τμήματα προγράμματος;

Δημιουργήσαμε ένα ειδικό τμήμα προγράμματος για τη διαχείριση.

Για να το θέσω απλά, για κάθε πρόγραμμα, επιλέγουμε έναν διαχειριστή προγράμματος μέσω ανταγωνισμού και, στη συνέχεια, καθορίζουμε τον αριθμό των ατόμων που θα προετοιμαστούν για αυτό το πρόγραμμα μέσω του “συντελεστή κύκλου εργασιών”.

Το τμήμα προγράμματος , είναι υπεύθυνο για όλες τις εργασίες του προγράμματος, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ, της κατάρτισης, της νομικής υπηρεσίας, της υπηρεσίας φιλοξενίας κλπ.

Έτσι Globevisa έχει περισσότερα από 100 τμήματα προγράμματος;

Όχι. Ορισμένα παρόμοια προγράμματα θα συνδυαστούν σε ένα τμήμα προγράμματος, οπότε υπάρχουν περίπου 40 τμήματα προγραμμάτων σε ολόκληρο τον Όμιλο.

Πώς διατηρείτε την ανταγωνιστικότητα του τμήματος προγράμματος;

Κάνουμε μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια να δημιουργήσουμε το τμήμα προγράμματος ,στη χώρα όπου βρίσκεται το πρόγραμμα και στη χώρα όπου βρίσκεται ο δυνητικός πελάτης. Για παράδειγμα, οι συνάδελφοι στο τμήμα έργων της Πορτογαλίας βρίσκονται κυρίως στην Πορτογαλία και την Κίνα.

Η Πορτογαλία είναι ο τόπος παροχής νομικών υπηρεσιών και υπηρεσιών φιλοξενίας, έχουμε τους δικούς μας εσωτερικούς δικηγόρους και συνεργάτες δικηγορικά γραφεία, ενώ η Κίνα παρέχει κυρίως συμβουλευτικές υπηρεσίες υποστήριξης σε πελάτες στην Κίνα. Με αυτόν τον τρόπο, θα οικοδομήσουμε το ισχυρότερο επαγγελματικό σύστημα εξυπηρέτησης.

Επειδή κάθε διαχειριστής προγράμματος πρέπει να ανταγωνιστεί εκ νέου για 2 χρόνια, σχηματίζεται ένας μηχανισμός αγοράς, ο καλύτερος διαχειριστής προγράμματος θα ανταγωνιστεί για το καλύτερο πρόγραμμα και ο μη ειδικευμένος διαχειριστής προγράμματος δεν θα επιλεγεί ξανά και ο μηχανισμός ανταγωνισμού της αγοράς θα χρησιμοποιηθεί για την επίλυση του προβλήματος της συνεχούς ανταγωνιστικότητας.

Γιατί είναι μια σπάνια πρακτική στον κλάδο;

-Νομίζω ότι αυτό σχετίζεται με τα χαρακτηριστικά της βιομηχανίας. Το μεγαλύτερο μέρος του κλάδου,  είναι οικογενειακή επιχείρηση ή με τη μορφή δικηγορικών γραφείων. Η Globevisa είναι μια εταιρεία που διοικείται από το σύστημα από την αρχή, γι ‘αυτό είναι σε θέση να συντονίζει και να λειτουργεί τόσα πολλά τμήματα προγραμμάτων.

Η εργασία μεταξύ του τμήματος προγράμματος και των διαφόρων συμβουλευτικών εταιρειών πρέπει επίσης να είναι ολοκληρωμένη διαχείριση για να συνδεθεί απρόσκοπτα.

Ποιος είναι ο ορισμός της διεθνοποίησης της Globevisa;

Όσον αφορά τα προγράμματα, για να καλυφθούν όλα τα προγράμματα μετανάστευσης στον κόσμο, το εισόδημα ενός μόνο προγράμματος δεν πρέπει να υπερβαίνει το 20%. Όσον αφορά τις ομάδες πελατών, πρέπει επίσης να καλύπτει τον κόσμο και ο αριθμός των μεταναστών σε μία μόνο χώρα δεν πρέπει να υπερβαίνει το 1/3.

Αυτό είναι το πρότυπο διεθνοποίησης που ορίζω για την Globevisa.

Γιατί η Globevisa γίνεται παγκόσμια;

-Με απλά λόγια, η μακροπρόθεσμη επιβίωση στο μέλλον.

Τι γίνεται αν η πολιτική κλείσει ξαφνικά και αν έχουμε μόνο ένα πρόγραμμα; Κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει αυτό. Ομοίως, εάν οι πελάτες μας προέρχονται μόνο από μία χώρα, θα επηρεαστούν από διάφορες γεωπολιτικές, γεγονός που με τη σειρά του καθιστά τα επιχειρηματικά μας μοντέλα ασταθή. Η σκέψη μας είναι τόσο απλή, μόνο για μακροπρόθεσμη επιβίωση.

Ποια είναι τα οφέλη της διεθνοποίησης της Globevisa;

Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν κυρίως 3 πλεονεκτήματα:

1) Η πληρέστερη δομή προγράμματος, καμία επιχείρηση στον κόσμο δεν μπορεί να φτάσει σε αυτόν τον όγκο βάσης δεδομένων προγραμμάτων υψηλής ποιότητας.

2) Η θεσμοθετημένη διαχείριση είναι πολύ εύκολο να κλιμακωθεί. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην είναι κατάλληλο για τον τοπικό πολιτισμό.

3) Πάντα δίναμε μεγάλη σημασία στο έργο συμμόρφωσης, οπότε καταφέρνουμε να έχουμε μια καλή αρχή σε διάφορες χώρες και περιοχές.

Ποια είναι η τρέχουσα πρόοδος της διεθνοποίησης;

Επί του παρόντος, έχουμε ήδη 17 επιχειρήσεις στην ηπειρωτική Κίνα. Πολλές επιχειρήσεις έχουν σημειώσει πολύ καλή πρόοδο βραχυπρόθεσμα.

Για παράδειγμα, η τουρκική εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε μόλις τον Δεκέμβριο του 2022, κατέκτησε την πρώτη θέση στον Όμιλο όσον αφορά τις πωλήσεις της ελληνικής Golden Visa τον περασμένο μήνα. Η βιετναμέζικη εταιρεία ιδρύθηκε μέσα σε λιγότερο από 8 μήνες και νομίζω ότι έχει ήδη σχηματίσει την καλύτερη ομάδα στο Βιετνάμ και η απόδοση είναι επίσης πολύ ανταγωνιστική.

Οι περισσότεροι από αυτούς δημιουργούνται με τοπικούς συνεργάτες, έτσι ώστε να μπορούν να μοιραστούν τα πλεονεκτήματα του συστήματος της Globevisa και τις τοπικές γνώσεις μάρκετινγκ του συνεργάτη.

Αναφέρετε συχνά συνεργάτες, πώς βρίσκει συνεργάτες η Globevisa;

Οι περισσότεροι από τους συνεργάτες μας είναι επαγγελματίες,  με σχετική εμπειρία στον κλάδο και πολλοί από αυτούς είναι δικηγόροι.

Με απλά λόγια, σε μια δεδομένη περιοχή χώρας, θέλουμε να βρούμε τους καλύτερους ανθρώπους ως συνεργάτες και ο ορισμός του “καλύτερου” είναι:

1)πάθος για τη βιομηχανία μετανάστευσης, 2) εξοικείωση με την τοπική αγορά, καλές συνδέσεις, 3) μακροπρόθεσμη με υποχωρήσεις, 4) αποδοχή της κουλτούρας της Globevisa.

Ψάχνετε ακόμα για συνεργάτη;

Ναι. Έχουμε έναν μακρύ κατάλογο που αναζητούμε συνεργάτες στις Φιλιππίνες, την Καμπότζη και την Ταϊλάνδη, καθώς και στη Νότια Αφρική , τη Νιγηρία, την Αίγυπτο, το Ιράν, τη Σαουδική Αραβία στη Μέση Ανατολή και την Ανατολική Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική.

Τι γίνεται με την επιλογή του παρόχου του έργου;

Το καλύτερο. Το πρότυπο είναι απλό. Η Globevisa πρέπει να συνεργάζεται με τους καλύτερους φορείς εκμετάλλευσης έργων στον κόσμο.

Μήπως η Globevisa είχε δυσκολίες ή ακόμα και αποτυχία κατά τη διαδικασία διεθνοποίησης;

Αυτό είναι πάρα πολύ. Ένα από τα μεγαλύτερα μαθήματα είναι ότι τον πρώτο καιρό, προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε τη μη κινεζική αγορά με κινεζικό τρόπο, κάτι που ήταν ένα πολύ οδυνηρό και ηλίθιο λάθος.

Στην πραγματικότητα, έχουμε εισέλθει στην ινδική αγορά και στην αγορά του Βιετνάμ για δεύτερη φορά. Μπήκαμε σε αυτές τις δύο αγορές γύρω στο 2016, αλλά δεν κάναμε καλή δουλειά και στη συνέχεια αποσυρθήκαμε από αυτήν την αγορά επειδή δεν είχαμε τοπική λειτουργία όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

Αυτό το μάθημα ήταν οδυνηρό, αλλά το μάθαμε πλήρως και τώρα όλες οι τοπικές εταιρείες διοικούνται τοπικά.

Ποιοι είναι οι βραχυπρόθεσμοι, μεσοπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι αναπτυξιακοί στόχοι της διεθνοποίησης της Globevisa;

Ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι να γίνει η νούμερο ένα σε μερίδιο αγοράς στη Νοτιοανατολική Ασία και σε συνδυασμό με την ήδη πρώτη θέση της στην Κίνα, θα εδραιώσει περαιτέρω τον παγκόσμιο ηγετικό ρόλο της Globevisa.

Ο μεσοπρόθεσμος στόχος είναι να καθιερωθεί η μάρκα Globevisa ως η καλύτερη μάρκα στη βιομηχανία μετανάστευσης.

Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να οικοδομήσουμε την Globevisa στη βιομηχανία μετανάστευσης τόσο σεβαστή όσο η Fragomen είναι στη μετεγκατάσταση της εταιρείας.

Την πρώτη φορά που θέσατε το όνομα ενός συνομηλίκου, Fragomen, γιατί;

Επειδή η θέση της Fragomen , στη βιομηχανία μετεγκατάστασης εταιρειών είναι πολύ υψηλή και έχει επίσης επιτύχει παγκόσμια παρουσία και έχει βελτιώσει την κοινωνική θέση των δικηγόρων μετανάστευσης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτά τα επιτεύγματα είναι πέρα από την εμβέλεια της Globevisa, οπότε είναι απαραίτητο να μάθουμε από αυτά.

Μήπως Globevisa έχει κάποιες ιδέες για μελλοντική διαφοροποίηση;

Όχι. Επειδή ο συνέταιρος μου και εγώ αγαπάμε πραγματικά τη βιομηχανία μετανάστευσης. Πιστεύουμε ότι αυτή η βιομηχανία,  μπορεί πραγματικά να βοηθήσει τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη και να αλλάξει την πορεία της ζωής πολλών ανθρώπων, και αυτό το πράγμα είναι το μεγαλύτερο πάθος μου.

Φέτος, συμμετείχα στον μαραθώνιο 777 island hopping στην Ταϊβάν, έτρεξα 7 πλήρεις μαραθώνιους σε 7 νησιά σε 7 ημέρες και γνώρισα πολλούς δρομείς που αγαπούν τους μαραθωνίους, μερικοί από τους οποίους είναι άνω των 70 ετών. Συγκινήθηκα βαθιά από τον ενθουσιασμό αυτών των ανθρώπων και συνειδητοποίησα επίσης ότι έχω πολύ περισσότερο ενθουσιασμό για τη μετανάστευση από ό, τι για τους μαραθώνιους και αυτή η συνειδητοποίηση με έκανε πιο σίγουρο για το τι θέλω.

Υπάρχει κάτι άλλο που ο Χένρι θα ήθελε να προσθέσει στο τέλος; Μια διαφήμιση, ίσως;

Η Globevisa καλωσορίζει όλους τους επαγγελματίες που αγαπούν τη βιομηχανία μετανάστευσης να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο να ενταχθούν στην Globevisa ως εθνικός και περιφερειακός συνεργάτης της,χτίζοντας από κοινού το εμπορικό σήμα Glove visa και εξυπηρετώντας από κοινού τοπικούς πελάτες.

Ταυτόχρονα, η Globevisa και όλοι οι φορείς εκμετάλλευσης έργων (πάροχοι) μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με την Globevisa. Η Globevisa σίγουρα θα συνεργαστεί μαζί σας, εάν το έργο σας είναι μακροπρόθεσμα το καλύτερο στον κόσμο, η Globevisa είναι ο μακροπρόθεσμος σταθερός συνεργάτης σας.

 

Στη συνέχεια

Σχετικά Άρθρα

Συζήτηση σχετικά με post